Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei, nyitva tartása

Tisztelt Ügyfeleink! 

 

 

Az MNB személyes és telefonos Ügyfélszolgálata a 2015. augusztus 20-i nemzeti ünnep körüli munkarend módosulásra való tekintettel az alábbiak szerint tart nyitva:

 

 

Dátum

 

Naptári nap

 

Munkarend

 

2015. augusztus 7.

 

Péntek

 

Munkanap

 

8:00 – 15:00

 

2015. augusztus 8.

 

Szombat

 

Munkanap

 

8:00 – 13:00

 

 

 

 

 

2015. augusztus 19.

 

Szerda

 

Munkanap

 

8:00 – 17:00

 

2015. augusztus 20.

 

Csütörtök

 

Ünnepnap

 

Zárva

 

2015. augusztus 21.

 

Péntek

 

Pihenőnap

 

Zárva

 

 

Munkatársaink a többi napon a megszokott nyitva tartási időben várják Önöket!

További információért kérjük, tekintsék meg honlapunkat vagy hívják az MNB Ügyfélszolgálatát a 06 40 203 776-os telefonszámon!


MAGYAR NEMZETI BANK

 

 

 

Levélcím:
Telefon:

1534 Budapest BKKP Postafiók: 777
06-40-203-776  

(A telefonszám az  ország bármely pontjáról helyi tarifával hívható a személyes ügyfélszolgálat nyitva tartási idejében.) 

Ügyfélszolgálatunk címe:

1013 Budapest, Krisztina krt. 39. (Krisztina Plaza)

Személyes ügyfélfogadás:

Hétfő:

8 - 18

Kedd:

8 - 17

Szerda:

10 - 17

Csütörtök:

8 - 17

Péntek:

8 - 15

Felhívjuk kedves Ügyfeleink figyelmét arra, hogy az MNB Ügyfélszolgálata hétfőn 16.30 után csak a felügyeleti ügyfelek panaszairól felvett jegyzőkönyveket, valamint az ügyfélbeadványokat veheti át. Az egyéb hivatalos küldemények (pl. adatszolgáltatások, vizsgálatra bekért anyagok, stb.) átvétele 16.30 után sajnos nem áll módunkban.

Megközelíthetőség

Az ügyfélszolgálat megközelíthető a 2-es metró déli pályaudvari végállomásától, vagy a 18-as, 59-es, 61-es villamosok, illetve a 90/A és a 139-es buszok vonalán. Parkolási lehetőség az épület közelében lévő parkolóházban, illetve az utcán, közterületen található.

Az MNB biztosítja ügyfélszolgálatának akadálymentes megközelíthetőségét.

Elektronikus levelek, beadványok

Észrevételeit, kérdéseit elektronikusan a következő címre küldheti, de kérjük, előtte olvassa el a Vitarendezési fórumok menüpont tartalmát. Elektronikus úton kérdését nem csak e-mail címről, hanem a honlapunkon található nyomtatványon keresztül is beküldheti. A nyomtatványokat a „tájékoztatás-kérés” menüpontban találhatja meg, útmutatóval együtt.

ugyfelszolgalat@mnb.hu

Az MNB Ügyfélszolgálatának feladata, hogy tájékoztatással szolgáljon a Felügyeletet megkeresők részére olyan kérdésekben, amelyek saját, valamint a magyarországi pénzügyi szervezetek szolgáltatásaira és működésére vonatkoznak. Az Ügyfélszolgálat fogadja a fogyasztók bejelentéseit és válaszol az ügyfelek kérdéseire, azonban nem ad pénzügyi vagy befektetési tanácsot és nem szolgál olyan információval, amellyel kapcsolatban titoktartási kötelezettség terheli.

Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete ügyfélszolgálat